Idag missar jag följande

the bloody beetroots - bob rifo setup

Emmabodafestivalen går från klarhet till klarhet. Utanför ett litet samhälle mitt ute i den småländska urskogen arrangeras för andra året något som kan vara sveriges största electrofest. Tidigare år (1988-2007) var det ett indie-näste fyllt av rödvinspimplande shoegazers i 14-årsåldern, så icke fallet numera. Förra året missade jag bittert Justice när de rockade röv ute i mossan. Idag missar jag 2manydjs, the bloody beetroots, boys noize och detektivbyrån (som lär vara bättre än på arvika).

One, two, weep, weep!

2 Responses to “Idag missar jag följande”

  1. Åh 2manydjs va så bra!

    • optpopt Says:

      Ooh, fuskfuskfusk, kunde du inte sagt att de var svinfulla och missade mixarna totalt istället? Det hade kvävt känslan av att ha missat något stort… =)

Leave a Reply

